Mersul pe jos o reala sursa de relaxare

Daca ti se intampla des sa ai atacuri de panica si ai incercat diverse metode sa scapi de aceste neplaceri, insa fara succes, noi iti recomandam 30 de minute de mers pe jos in parc sau intr-un loc care iti ofera o stare de bine.

Cum functioneaza? Atacurile de panica se datoreaza unei dezorganizari sau indiscipline la nivelul gandurilor si imaginatiei noastre. Astfel, un factor extern poate trezi un gand traumatic din trecut, asadar frica se instaleaza in prezent. In acest sens, ti-am pregatit cateva sfaturi de care sa te folosesti pentru a inlatura atacurile de panica.

Desi te poti gandi ca mersul pe jos pana la serviciu este suficient, noi iti recomandam mersul pe jos seara sau dimineata in parc ori intr-un loc linistit si ferit de agitatia orasului, tocmai pentru a regasi linistea interioara de care ai nevoie pentru a-ti disciplina gandurile si imaginatia.

Primul pas incepe prin a-ti crea o legatura intre psihic si organism. Daca la nivelul psihicului este prezenta agitatia si dezechilibrul, atunci acest lucru se va vedea in miscarile corpului tau. Cu cat vei reusi sa controlezi aceasta agitatie mentala, cu atat vei avea mai mult control asupra corpului tau, iar spre finalul plimbarii vei observa deja ca ritmul pasilor tai se va calma, iar tu te vei simti mai relaxat.

Respiratia este cel de-al doilea lucru pe care trebuie sa-l ai in vedere atunci cand vrei sa iesi la o plimbare si sa iti relaxezi atat mintea, cat si corpul. Foarte important este sa iti observi respiratia, fara sa incerci sa iti impui un anumit ritm al respiratiei. Rezuma-te doar la a observa in ce fel respiri si vei vedea efectul imediat, stresul se va reduce, iar respiratia ta va fi una relaxata.

Canalele senzoriale pentru o stare de bine. Acum ca ritmul respiratiei s-a reglat, incearca sa iti relaxezi mintea si corpul prin a-ti centra atentia catre elemente exterioare. De exemplu, iti poti mentine privirea cateva minute catre un peisaj care iti ofera liniste, poti sa incerci sa simti cat mai multe miresme care te inconjoara ori sa inchizi ochii si sa asculti cat mai multe sunete in acelasi timp.

Poti repeta acest exercitiu care te va ajuta sa iti pui ordine in ganduri si sa iti controlezi emotiile in fiecare zi, iar tu te vei simti mai linistit si mai relaxat!

 









Articole